top of page
Blog: Blog2
Zoeken
  • Foto van schrijver180 maanden

Maand 2: Keuzes

Het leven zit vol keuzes. Ook tijdens het pad naar FO. Kies je voor vernieuwing, verbetering, woongenot? Of toch die euro's op de spaarrekening die kunnen renderen?

Tsja, ik sta voor deze keuze: De badkamer. Die wil ik al jaren opknappen. Alles doet het wel, alleen het is oud en daar irriteer ik mij aan. Afgelopen week ben ik wezen inventariseren en het komt er op neer dat als ik het goed wil aanpakken, rond de 13.000 euro kwijt ben. Dat is wel ietsje boven mijn budget. Beetje verder zoeken en rondvragen via-via kom ik met ongeveer dezelfde spullen rond de 8000 euro uit. Nog steeds erg veel geld. Dat haal je er nooit meer uit, maar ja, die badkamer moet óóit een keer gedaan worden. Dan maar beter nu, dan kan ik er zelf nog van genieten ook. Want als ik het nu niet doe en over een paar jaar als het écht moet en ik verhuur het, doe ik het voor de huurders. Dan maar liever nu.

8000 euro. Tsja. Ik wilde later dit jaar nog 15.000 euro op mijn spaarrekening bijstorten. Dat was al ingecalculeerd. Wellicht moet ik daar iets gaan bemiddelen.

Maand 2

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page